2010. május 2., vasárnap

Tapasztalataim snatch ismétlésszám növelésével kapcsolatban

Célul tűztem ki az ezer snatchet 24 kg-al...(Úgymond kis baltámmal megint sikerült megtalálni az erdő legnagyobb fáját.)
Sokáig Kenneth Jay 15:15 -ös protokollját követtem. Viszont mindig eljött egy holtpont amin a gázpedál nagyobb benyomásával nem tudtam túljutni- ilyen volt eleinte a 20 kör 6 ismétléssel/ kör...Ami nekem segített túljutni az az, hogy abbahagytam és erőnlétet kezdtem növelni-főleg katonai kinyomás. Nemrég fellapoztam Pavel könyveit, utána néztem a szovjet edzésmódszereknek és arra jutottam, hogy maximum 80 %-os intenzitáson fogok snatchelni...Érdekes volt olvasni, hogy a szovjet súlyemelők a versenyen elért legjobb eredményükből levontak 10 %-ot és ez volt a 100% az edzésükön...
1-2 hónap múlva megcsinálom az ezer snatchet 24 kg-al.
Depresszió_ Kezdjük el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...