2010. június 21., hétfő

Snatch ismétlésszám növelés

Itt utaltam egy módszerre...
Vedd az 5 vagy 10 perces snatch teszt eredményed minimum 60 maximum 80 %-át. A tanítványaimnál és magamnál is ennek a 70 %-a lett véve. Ezt a mennyiséget minél kevesebb kézcserével próbáld végrehajtani. A girevoyoknál 3-4 sorozatot ajánlanak. Sorozatok között 5 perc pihenővel.
Úgy is használtam, hogy nem néztem az időt -annyit pihentem amennyit jónak láttam- csak a minél kevesebb kézcsere illetve minél nagyobb ismétlésszám/ kéz volt a cél...

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok az 1000 szakításhoz! Ja, és tesztelni fogom ezt a dolgot én is.

    VálaszTörlés
  2. ha ez a kommeNt se megy el, emailben próbálok.
    GRATULÁLOK!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Snatch ismétlésszám növelése nagyon tetszik!!! egyébként megszereztem kettő orosz nyelvű könyvet erőnövelésről a másik meg a girevojokról szól! Most olvasgatom meg próbálunk belőle fordítani, gondolom érdekelni fog!

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...