2010. június 2., szerda

Szerda

A tegnapi guggolást a felső hátamban és a vállamban érzem.
SMR system
Terv TGU 5-ös létra 3-szor (1 kör után jobbnak láttam befejezni. Majd máskor. 24 kg-al volt.)

Tegnap cseppet kérdezték Gusztávról leveszem-e a patkót -másik karámba, más lovaihoz fog átkerülni. Hát nem. XXI. században élünk bitumenes, murvás utak vannak meg a mai nyugati lovak el vannak kényeztetve -Gusztávnak volt már megrepedve a patája...Oké, hogy régiek így meg úgy de a ló ennek ne szenvedje "kárát". Meg ha én is olyan keveset lovagolnék akkor nem tenném föl rá a patkót. Szívem szerint a hátsóra is tetetnék patkót...
A tanyán jó nagy sár van, a lovasíjászpálya már inkább hasonlít mocsárhoz :))). Jó lenne már künn lenni lúhátun a határban. Így,hogy bent edzek -kivéve íjászat- semmi bajom nincs az idővel. Hisz fedett helyen vagyok stb... Lóháton se lenne nagyon gond hisz utána tudok meleg ruhát felvenni, melegedni stb...
Még a tanyáról annyit elázott húsz zsák szemestakarmány. Pár zsáknyit meg próbálnak megszárítani de ilyen időben szélmalom harc. Június végén kezdődik a lovastábor a tanyán addigra meg akarom csinálni a nyergesben a szekrényt. Ugyanis nem tartanak rendet a gyerekek között és előfordul más izzasztójának stb. használata-de ez legyen a legnagyobb baj. Szerintem a táborból sok minden nem lesz hisz ilyen sárban senki se akar lovagolni, kijönni a tanyára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...