2010. július 3., szombat

"Némán kanyargó utakon"

Délelőtt talajíjászat és kis SMR system meg ICIC.
Kora délután lovagoltam. Nem akartam sokat lovagolni és a pályára se akartam menni. Így a tanya körül tettem meg egy kis kört.
Délután Tiszaújvárosban oktattam kettlebellt. Utána pedig a strandon kialakított színpadon bemutatóztam az RKC-val. A többiek - TIFIT-ben oktatók- is felléptek. Így találkoztam a hastáncosokkal, salsásokkal, kengosokkal-:). A bemutató jól sikerült. A TGU-t megtapsolták. Nekem a katonai kinyomásom tetszett :):P.
Itthon - késő délután- macebell és fekvőtámasz variációkat gyakoroltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...