2010. november 23., kedd

Jó hírek

Kedden írom e sorokat.
Tegnap hideg novemberi esőben lovagoltam. A lónak nagyobb kedve volt. Már amikor a kantárt a kezembe fogtam már akkor kereste a szájával a zablavasat. Gyönyörű volt az úton -igen az úton- folyó kis patak hangja. Mellé még a lovam talajfogásának hangja társult. Nagyon szép volt! Mire visszatértem a tanyára igencsak elgémberedtek az ujjam.
Épp az öltözőben voltam amikor kopogtatnak. Hüm mondom ki lehet? Már sötét is volt, esett az eső. Legnagyobb meglepetésemre Miklós barátom volt. Mondta épp Miskolcon járt és beugrott a tanyára. Bár épp Tiszaújba kellett mennem oktatni azért jó pár mondatot váltottunk.

Szombaton RKC konferencián vettem részt. De a tiszaújiak összejöttek és közösen edzettek. Nagyon jó látni, hogy ők is megállnak a lábukon egyedül :).

Érdekeset álmodtam. Pavel összehívta az RKC instruktorokat és közölte őt kinevezték az űrkutatási program élére. Idézem: "Elvtársak jön a következő bolygó amit meghódítunk!" Péterünk megkapta a Földet.:)
Lehet az UFO-k figyelnek minket. Viszont mint tudjuk könyvekből, videóból nem lehet megtanulni az RKC-t... Miénk lesz az egész galaxis :).

T. és J. új lovasíjász pályát talált ki.
A lovasíjászat lecsupaszítva gyorsaság és pontosság. Az elmúlt 10 évben ennek becsomagolására láttam már vagy 5 változatot. Csak a külcsíny más.

A profigym adminisztrációs hiba miatt késéssel küldte a csomagot. Ezért a csomagom mellé ingyen kaptam az alábbiakat: törölköző, egy adag az alábbiakból no explode, jumbo professional, gaspari myofusion, BC+EAA, meg kettő gyártó whey protein jéből egy adag. Teljesen elégedett vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...