2010. november 24., szerda

Lovaglás, olvasás

Kedden kettő külön időpontban 2-3 nagy széllökést kaptam, lovaglás közben. Amilyen hirtelen jött olyan gyorsan tovatűnt. Nem esett jól!

Ma a Jumbo tömegnövelőt próbáltam ki. Nekem nem jött be. Volt egy kis gyomorrontás utána meg puffadás de aztán elmúlt.

Kiolvastam a kirgiz mesékről szóló könyvet. A ma elolvasott mesékből is sokat tanultam. A mai kettő kedvencemet leírom.
"Két ember ha együtt halad megrövidül az út." (Aldar Kösző találkozása az ördöggel)
"Világ vége akkor van ha az ember a lovától megválik." (Dzseerencse Csecsen meg Aldar Kösző) Gyönyörű!
Meg a hiperventillációról is olvastam cikkeket. Leküzdésére találtam kettő módszert. Majd kipróbálom valamikor egy zihálósabb gyakorlatsor után/ közben.

Utólag: Egy slayer rajongó így karácsonyozik. :)

2 megjegyzés:

  1. hol van a hiperventillátoros :-) cikk? kérem léci...:-)

    VálaszTörlés
  2. Például ezt is olvastam:
    http://mentok.blog.hu/2010/03/18/a_hiperventillacio#more1850631

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...