2010. november 25., csütörtök

Keresés

A héten eddig nem ment a katonai kinyomás és a guggolás se az igazi. Hagyom az egészet a hétre. Viszont a húzódzkodás kirobbanóan megy -legalábbis 16 kg-al- és a felvétel is így arra helyeztem a hangsúlyt.
SMR system, FMS
Húzódzkodás:
Lábfejen 16 kg-al: 2 bal lábon, 2 jobb lábon
Övön 16+8 kg: 3 ism.
Övön 32 kg: 3 ism. háromnegyedig
Lábfejen 16 kg-al: 2 bal lábon, 2 jobb lábon (olyan lendülettel húztam fel hogy bevertem az állam a rúdba :))
Övön 16+8 kg: 2 x3 ism.. Második sorozat ismétlései háromnegyedek voltak.
Nagyon rég húzódzkodtam komolyabban illetve 16 kg-nál nagyobb súllyal. Ahhoz képest jól ment.
A 30 m-es kötelemből csináltam gyűrűt. (A kötelet nem vágjuk el! Az felér egy szentségtöréssel.)
Életemben először kipróbáltam az atomic fekvőtámaszt, meg megpróbáltam előre felé tolni a karom. Noh ez nem ment. Viszont oldalra jobban ki tudtam tolni a karom. Továbbra sem fogok gyűrűzni de ha egyszer mégis akkor veszek gyűrűt. Cseppet vágott a kötél.
48 kg-al felvétel:3x3 ism. 3-4 perc pihenőkkel. Ballal csak kézsegítéssel ment.
Nyűjtás.
Talajíjászat.

Hihetetlenül jó "rock" számok jelentek meg mostanság. Például Halford - Like there's no tomorrow, Ratt - Eat me up, Rubicon - Mindenen át, Doro feat. Tarja Turunen - Walking with the angels

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...