2010. november 26., péntek

Péntek

A fűtetlen öltözőben egyre keményebb dolog az átöltözés. Amikor már a borjúkötelet leakasztom és megyek a lóhoz akkor már minden rendben. :)
Gyönyörű dolog a csillagos ég alatt lenyergelni! Amikor az ember néz felfelé a kantár levételekor és a ló feje fölött vannak a csillagok hüm. Nagyon szép!
Hétköznap az elmúlt napokban -hetekben- csak a lovászt és a családját láttam a tanyán, persze mert ők ott élnek :). A többiek sehun. Ma viszont kinézett Reni és Viki a tanyára.
Gondolkodok valami modern téli kengyel megvételén. Gumi bevonatúra gondoltam. De előtte még egyeztetek M.-el ez ügyben.
Gusztáv kivezetésekor immár 5. jött felém Ráró. Párszor -csak a levegőben- felé suhintottam a borjúkötéllel. Utána el is ment. De a ló kivezetésekor azért figyeltem rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...