2011. március 26., szombat

Első mezőkövesdi KB Intro


Ma tartottam meg az első KB Intro-t Mezőkövesden. A résztvevők véleménye:

"Nagyon jól éreztem magam az edzésen, bár már nem vagyok kezdő de így is sok hasznosat tanultam, új gyakorlatokat ismertem meg. Látszik, hogy nagyon színvonalas az edzés, jól fel van építve és látszik az edző elszántsága, alapos szakismerete. Csak gratulálni tudok hozzá, csak így tovább !!!..." Beáta ( Ő más instruktornál nagyon jó alapokra tett szert így kis RKC I ismétlés után RKC II-es gyakorlatokat vettünk át....)

"Nekem nagyon tettszett, jól átmozgatott, teljesen más érzés volt, mint a kondi vagy az ökölvívás. Volt pár sérülésem de úgy éreztem, hogy ez jót tett az ízületeimnek... Ha lesz legközelebb jönni fogok..." Zoltán

"Jól éreztem magam. Hasznosnak találtam a szemináriumot. Még jobban felkeltette az érdeklődésemet a kettlebell iránt. Valószínüleg hamarosan fogok veni magamnak otthonra is. ... Ha lesz legközelebb jönni fogok... Köszönöm, hogy itt lehettem!" Gábor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...