2011. március 28., hétfő

Hétfő

Tegnap -a Nívea Fitness Tour miskolci állomásán- az FMS kettő személynek csípő problémát mutatott. Amikor ezt közöltem velük elmesélték mi történt... Nagy mélységei vannak az FMS-nek, is.

A mai nap elég vegyes.
Elkezdtem Robert Roman katonai kinyomás programját. Majd gyűrűn játszottam. Aztán húzódzkodtam, majd függeszkedve lábat emeltem. Lesz még íjászat. Délután pedig felkerül a patkó a lovamra.

Sára ismerősöm írta:
Mindig tanul az ember:

A húgom mesélte, hogy egy fiú ismerőse szerint a lányok a királykisasszony imidzs miatt vonzódnak a lovakhoz, mert a királykisasszonyok lovagolnak, meg a Barbie-babának is van lova, és ez az egész lovazás olyan gyerekes, királylányos dolog.

Jót mosolyogtam ezen a minap, miközben éppen a harmadik pótkocsira pakolta...m a trágyát, hogy a traktor elvihesse.

Kis Mongólia (Gyönyörű a narráció... Egyenlőre nem tudom mit mond :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...