2011. március 5., szombat

TGU

Nagyon fáradtan próbáltam meg. Viszont nem tudtam úgy lefeküdni, hogy meg se próbálom.
20 kg-os kombinált vértezetben (láncing+ fém) 32 kg-al TGU
Most már fogok tudni aludni.
Elnézést a nem szép technikáért :(.
Mostanában elég sok őrült gondolat környékezett meg. Egyik reggel úgy ébredtem el kellene húzni majd egy kamiont :). Legalább a fülkés részét. Tervbe van véve 1000 snatch 16 kg-al egy kézcserével. Sőt arra is gondoltam a 24 óráson lehetne 12 órát egyik kézzel snatchelni aztán 12 órát a másikkal. Csupán egy ötletet vetettem el eddig: Balaton átúszás lóval. Azt inkább nem. Féltem a lovat. Ha gond lenne nehéz lenne kimenteni.
A fő csapásirány továbbra is a snatch.

A mai nap Budapesten voltam a program tervezés szemináriumon. Több előadó volt- többiek úgy is leírják :). Nagyon-nagyon tetszett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...