2011. június 30., csütörtök

A helyemen vagyok

A tanárnő akihez felvettem a szakdogát volt olyan rendes és leadta a bejelentő papírt a történelem tanszék titkárságára. Ők pedig voltak olyan rendesek és leadták a tanulmányi osztályra. Mínusz egy út. Ezért jövő héten igyekszek pár dolgot kivenni a napomból és "elutazni Mongolba". Remélhetőleg vasárnapra visszajövök. :)
Ma elfelejtettem íjat és nyílvesszőt vinni a tanyára. Úgy gondoltam sáros lesz a talaj. Tévedtem. Szinte csontszáraz volt. Nem gond. Mostanság úgy is hosszú lovas túrára vágyok. 1 órát tudtam kinn lenni. Póló elkelt volna de ez csak útközben derült ki. Mire visszaértem a tanyára elkezdett esni.
A telet most várom. Olyankor minden csendes, nyugodt. Ez és a ló szeretete át fog segíteni ezen a télen- is. Plusz tervbe van véve egy fűthető talpbetét beszerzése. Meg esetleg táp a lónak ha rosszabbul bírná a téli túrázásokat- jó pár órásokat tervezek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...