2011. június 29., szerda

Sing Sing

Ma reggel nekiálltam levágni a söröshordó csap részét. Fűrész, flex nem fért hozzá így fogtam egy fémfűrész lapot és türelmesen elkezdtem vágni. Úgy éreztem magam, mintha börtönben lettem volna- a sing sing börtönről a bejegyzés címe. Csak nekem nincs erre 20 évem. Amikor 3 mm-t haladtam kb. 30 perc alatt úgy döntöttem előveszem a jó öreg kalapácsot és vasdarabot aztán bezúzom a csap részét. Legnagyobb meglepetésemre a hordóm sör szökőkúttá vált. 2 s alatt olyan sörös lettem, mintha az oktoberfestről csöppentem volna ide. De nem adtam fel. Mikor már az egész műhely átható sörszagban "úszott" kiköltöztem a szabadba. Így kell ezt csinálni. Ott kettő ütés után sikerült benyomni -persze a műhelyben még tízszer feltört volna, mint yellowstone parkban a gejzír. Ekkor döbbentem meg. Olyan 1-1,5 cm vastag a csap rész. Jó sokáig tartott volna elfűrészelni. Rögtön teli töltöttem vízzel. Mivel nem jó a mérleg így mindig próbálgattam megy e még stabilan 3. A felvétel rész, ahol átfordítom az a zúzós. Kinyomni már könnyebb. Szerintem most 25-30 kg. Feltöltés után visszatettem a gumit, a rúgót viszont nem fogom - de jó, hogy nem kell menetet vágni kupakozni vagy csúnyán eltömni.... Készítettem videót a kinyomásról. Útközben sajnos bekapcsolódott és most nem tudom kivágni. (Megrészegült a sörtől...)
A Sing Sing együttes klasszikusa. Állítólag e szám közben esett meg az alábbi. Apám és munkásai hazafelé tartottak. Egyikük kocsizás közben mindig elaludt. Van az a rész állítsuk falhoz az agysejteket. Az említett munkás itt felriadt. "Hol vannak a nagy seggek?" (Elnézést!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...