2011. június 19., vasárnap

Szív és az ész

Hétvégén kiolvastam Erbszt doki Gerinc fájdalom nélkül könyvét. Kötelező. Ennél jobb szót nem tudok rá. A könyv vége felé lévő interjú megadta az utolsó lökést a súlyemelő öv használatára. A régi széles, igazi bőrből készült fegyverövem pont jó lesz erre -is. Csak a testsúlyom felénél nagyobb kettlebellekkel történő edzéskor fogom felvenni. Swing esetében pedig onnantól használom ha a súly 10-15 kg-ra megközelíti a testsúlyomat.
2x40 kg-al 10 swing (A testsúlyomnál kb. 20 kg-al nehezebb súllyal swingelek....)
Mariusz

2011.06.19. 19 óra 31 perckor -vasárnap- kiolvastam Molnár Gábor Az Arany Góbi Kősivatagában könyvet. Átkozottul nehéz volt olvasni. Jó pár napra le is tettem. Már az olvasás elejétől előjöttek a mongóliai élményeim és ez a továbbiakban sem változott. A végére érve olyan érzésem támadt mintha ismét Mongóliában jártam volna. A könyv szerzője balesetben elvesztette látását. Ő mégis vakon kiment Mongolba.... Viszont azt mondom nekem itt a helyem.

Hétfőn Zoli - jobb kezes és 85 kg a testsúlya- 3 katonai kinyomást hajtott végre bal kézzel, 40 kg-al. Anikóval a pisztolyt vettük át. Az első 3-4 próbálkozás sikertelen volt. Vizes flakonnal, mint ellensúllyal már sikeres, szabályos pisztolyokat hajtott végre.

2 megjegyzés:

  1. Gratula Zolinak és Anikónak! Szuper eredmények és ez újabb motiváció a miskolci csapatnak is.
    Hajrá Keleti Blokk! :)))

    VálaszTörlés
  2. Lehet nagyképű a kijelentés de nekem nagyon jól hangzik és talán az eredményeinket megnézve nem is olyan alaptalan... Mi vagyunk az RKC ökle :)))

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...