2011. szeptember 25., vasárnap

24, kihívások

Jó lenne kimenni a természetbe a 24 előtt. Azonban amíg jó a pálya addig ki kell használni. A rossz idő beálltával napokon/heteken/hónapokon át nem fogok tudni nyílvesszőt célba küldeni lóhátról. Fegyelem.
Lovasíjászatban terveztem anno kihívást, ehelyett kettlebellben kaptam meg amit vártam. Arany János írta Epilógus versében:
"Az életet már megjártam
Mit szívembe vágyva zártam,
Azt nem hozta
Attól makacsul megfoszta."
Azonban nem mondtam le róla.
Távolról nézve a kihívásokat 100 év múlva egy ember leszek valamely megsárgult lapon...
Ma volt az utolsó 2 és fél órás KB edzésem a 24 előtt. A rövid, intenzív edzéseket meghagyom másnak- rövid edzéseim azonban voltak, kis intenzitással...

Kihívások
Még egy kedves számomat belinkelem.Mostanában ismét sokat hallgatom a Nevergreent. György Attila azt írta Harcosok könyvében: A szomorúság a harcos lényének része, talán így pihennek a harcosok. Igazából okom nincs rá csak a borongósabb zene most jobban tetszik.

2 megjegyzés:

  1. Attila! Arany jános 60 évesen írta az Epilógust. Hol vagy te még attól? :)))

    VálaszTörlés
  2. :) Azért írtam hogy nem mondtam le róla teljesen. :D

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...