2011. szeptember 22., csütörtök

Járom az utam, végzem a dolgom

Kérlek ezt a zenét hallgasd míg olvasod a bejegyzésem.
Tegnap elég komoly gyomorgörcsöm volt. Nem ilyennek képzeltem el a mai napom, rosszabbnak.
A tanyán örömmel láttam és szagoltam a friss széna illatát.
Borult a délutáni programom így 3 órát töltöttem a tanyán. Ebből kettő órát lovasíjásztam. 12-14 futam után jöttem igazán bele. Lehet ennyit kell lovasíjásznom a fejlődésemhez. Lehet ennyit kell lovasíjásznom, hogy lovasíjásszá váljak-szellemi állapot. Ki tudja. Mindenesetre az erőnlétem, technikám jó. Fejben, hozzáállásban kell változnom.Pár futamot elizgultam, elkapkodtam, Túlságosan akartam. Ridegebbnek, "halottabbnak" kell lennem. Utolsó futamban -is- hat lövésből öt talált. Az 5 találatból egy előrelövés a pálya legelejéről talált be, hátra pedig mind a kettő kilőtt vessző talált... Ez akkor már kb. 3-4 futamja így ment. Itt fejeztem be ezen a gyönyörű, borongós-napsütéses nap a múltba révülést.
Néha
Néha lábam a ló lába
Néha karom az íj
Néha lövéskor a céltábla előtt állok (és tartó kéz öklével érintem)
Néha együtt szállok a nyíllal
A futam végére megérkezek a múltba.
B. Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...