2011. szeptember 14., szerda

Nagyon szép napsütéses őszi nap

Hétfőn elég korán lefeküdtem. Így 11 órát aludtam. Jól esett.
Hétfőn hordó nyomás volt -csütörtökön még adok hozzá 1-1,5 liter vizet.
Kedden a 13 kg-os buzogányokat használtam. Vissza fogok váltani a billentésekre. E nélkül néha előfordul, hogy hátba vágom magam.
Ma fekvőtámasz variációk, kézenállás és 10 kg-al taktikai húzódzkodások voltak.
Tegnap N. behozta a kislányát. Amikor mentek el az elé tett KB-ről úgy kellett lefejteni a kezét. Mihelyst ez megtörtént elkezdett sírni. Az Isten is kettlebellesnek teremtette. :)
Holnap ha az idő engedi lovasíjászat is lesz. Mostanában lusta a ló. Nehezebb róla lőnöm. Csak szezon vége felé járunk. Lassan ki kellene nézni az erdőbe csipkebogyóért és majd kökényért.
A lovas csizmámat meg tudják javítani. :) Nem is drágán. Plusz megvettem télire a műanyag kengyelt. Elég masszív, remélem bírni fogja a strapát. Amit még feltétlenül venni kell az egy jó "aláöltözet" nadrág.

1 megjegyzés:

  1. Hát persze, hogy Picur rámarkolt a 32-esre: piros. Az a lányok színe. :))) És milyen gyönyörű egyenesen ült a földön a naaaagy vasgolyó mellett! Gyönyörű látvány volt.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...