2011. október 8., szombat

Mindszentek havának 8. napja

Szerdán a második futamban kattant valami. Azután 5-ket betettem 6-ból.
Csütörtökön 4-5 futam kellett míg hozzászoktam a lóhoz- lekerült róla a patkó. Azután 6-ból 4-ek mentek.
Pénteken az általam annyira szeretett borongós idő fogadott. 6-ból 4-ek mentek. Az utolsó kettő futamot szemerkélő esőben hajtottam végre. Este amikor kiléptem a teremből - KB oktatás- szakadó eső fogadott. Beültem a kocsiba, indítás után megszólalt a mongol zene a lejátszóban. Tudtam minden rendben.
A legtávolabbi előre és hátralövésem az ami totó-lottó. Így nagy távra lövések lesznek szezonon kívül. A hátralövésem -ami éveken át nem ment- kezd az erősségemé válni. Pár futamot ezzel mentettem meg. Biztos ami biztos sok hátralövés lesz. Plusz bal kézzel is fogok célba lőni.
Ha jó a pálya lovasíjászat jövő héten . Ha nem -ez a valószínű- akkor csak lovaglás. (Pénteken reggel izzó jobb felső hátra ébredtem-íjászat.)
Ma Miskolctól Mezőkövesdig úgy tűnt mintha követtek volna. Ha lassítottam lassított, ha gyorsítottam gyorsított úgy, hogy kb. 3 kocsi távolság meglegyen. 1-2 szer nagyon-nagyon rám jött de előzni sose próbált. Ahol Mezőkövesdre le szoktam hajtani az előtt leelőzött. Lehet csak én vagyok paranoiás.
Most csak nagy alvásokra, még nagyobb hason fekve olvasásokra és hatalmas étkezésekre vágyok.
Holnap részt veszek az SMR system Tanácsadóin. Ezért megéri felkelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...