2011. október 7., péntek

Mai termés

Nem tudom létezik-e Zeusz csillagkép de én láttam. :)
Bődületesen nehéz volt. Először a széle hajlott be-ez elég gyorsan megtörtént. Azonban maga a kerek, sütő rész nagyon-nagy nehézségek árán hajlott ketté- kéz, láb, ököl megtámasztás. Szóval az a szép felcsavarás nem jött össze. Közben vigyázni kellett az épp varasodás alatt álló tenyeremre is -24 óra jácci. Összesen kb. 25 percembe került. A behajlítás után még sokáig sistergett -pattogott le róla a máz.
Within Temptation-Shot in the dark

4 megjegyzés:

  1. Most már biztos, hogy a konyhámba csak rendőri felügyelettel jöhetsz be. Mit vétett az a szegény serpenyő, hogy így elbántál vele? :)))

    VálaszTörlés
  2. Rég vártam azt a pillanatot amikor le kell selejtezni egy serpenyőt. Ha rajtam múlt volna több lett volna leselejtezve. :) Lassan ismét nekifeszülök a patkónak is.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok!
    Szép munka!

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...