2011. november 4., péntek

Lovaglás, favágás

Tegnap nem akartam lejönni a lóról. Csak mentem, mentem volna le a térképről. A patak mellett körülbelül 6-szor oda vissza lovagoltam- máskor csak egyszer, aztán visszaérve a tanyára még lementem megnézni a pályát.
Az elmúlt napokban délelőttönként fa aprítás van. Élvezem! Mintha csatatéren lennék 800 évvel ezelőtt. :) Piff-puff.
A súlyzós edzés hordó kinyomásra minimalizálódott. Reggelente pedig SMR system van- csak a kritikus helyeken.
Íjászat eddig egyszer volt. Holnapra még tervezek egyet. Különösen most nem erőltetem.
Holnap kezdődik a súlyemelő vb!

Enhhayar-Buugin...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...