2011. december 26., hétfő

Idegi regeneráció

Jelenleg sok sportágban a kínaiak a legjobbak. A globalizációnak, netnek köszönhetően azért szivárognak ki információk. Az egyik terület amit nagyon kutatnak az az idegi regeneráció. (Én kelet felé nézek.)
A hétvégén megnéztem a Túlélőpárbaj műsort. Ott hangzott el a következő mondat -az idézet nem pontos, a tartalom a lényeg.
-A társammal ettünk kaktuszt és van más ételünk is. Ő azonban nem boldog. Húst szeretne enni. Ez olyan nála, mint kisgyereknél a plüssmaci. Meg tud élni nélküle de vele boldog.
Sokszor végigfuttattam fejemben ezeket a mondatokat. Jelenleg úgy gondolom ez az idegi regeneráció sava borsa. Amint ezen gondolkodtam eszembe jutott Lin Csi apát helyes és nem helyes tudásról szóló tanítása. A helyes tudás "önmagáért van ... a lelket gyönyörködteti." ("... bár semmi célunk a helyes tudással, birtoklása a legfőbb áldás.") A nem helyes tudás "mellyel különféle célokra tőr az ember. A nem helyes tudás a haszonért van." (Felhasznált irodalom: Su-La-Ce: Reggeli beszélgetések Lin-Csi apát kolostorában. Magyar Könyvklub, Sári László közreadásában, 1999) Ezeken még fogok gondolkozni.
Ezen az úton haladva nekem az idegi regenerációt szolgálja például a zene.... Persze meg tudok lenni nélküle de feltölt, ez is....

2 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...