2011. december 28., szerda

Lovaglás, kölcsön könyv

Tegnap sötétben, ködben lovagoltam. A nádas után csak fehérség volt és mi. Leírhatatlan az érzés. Pár szakaszon úgy éreztem a lovaglást, mint még soha.

Tegnap este egyik tanítványom kölcsönadta a Középkori csaták könyvet. Bámulatos könyv! Késő estig tartott mire átnéztem. Pár dolgot kiemelek. Az egyik korhű angol íjász ábrázoláson nyílvessző hozzáfogást lehet látni!!! Máshol bemutatja a lovagok nyergét. Ugyanolyan, mint a nomádoké. Újabb bizonyíték milyen jelentős szerepet játszottak a nomádok a nyugati lovagság kialakulásában. (Erről először Várkonyi Nándornál olvastam.) Valamint megtudtam mitől olyan állatok az oroszok. Idézem: " Oroszországban először a vikingek létesítettek állandó településeket a folyók mentén. Itt találkoztak a sztyeppéket járó nomád törzsekkel." Szóval viking+nomad= orosz. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...