2012. február 7., kedd

4. év

Immár a negyedik évet kezdtem meg a blogommal -2009 január 9. kezdtem vezetni.
Nagyon sokat gondolkodtam ezen a bejegyzésen. Született pár variáció. Arra is gondoltam nem írok semmit. Aztán úgy döntöttem egy érzést  -nem tudom másnak nevezni- megosztok a négy évből.

2010-ben, -február végén vagy március elején- épp amikor a kocsival a tanyára hajtottam be, a következő gondolat jött hozzám.
Most már azon régiek közé ülhetek -eddig az állók között voltam- akik a tűz körül ülnek-eddig nem volt tűz. De szavam még nincs-nem szólhatok.
(Ekkor már vagy tíz vagy kis híján tíz éve -attól függ miről van szó- íjásztam, lovagoltam, lovasíjásztam és már túl voltam jópár nehéz túrán stb..)

Igaz-e vagy se. Ki tudja azt megmondani. Mindenesetre egyetértek azzal az íróval aki szerint egy Istennel, manókkal, tündérekkel ... teli világban jobb élni, mint a szürke, racionális, materialista világban. (Jobb hinni egy tündérekkel , manókkal teli világban....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...