2012. április 25., szerda

2012, tizenkilencedik lovasíjász edzése és szerdai lökés

Nem akarok kettő külön bejegyzést, egybeveszem.
Kedd:
Kb. 9 futam lovasíjászat. Ebből kb. kettő futam gyorsan elfelejtendő. 6-7 vessző ment ki. 3-4 és 5 vesszők találtak. Gusztávra folyamatosan figyelni kellett, hogy a pályán maradjon.
Szerda:
Úgy terveztem  lökés teszt lesz. Pár nekifutás után úgy döntöttem majd a tanítványok előtt megpróbálom.
Viszont valami egyéni rekordot akartam ma. Az edzéstervben következő gyakorlatként a buzogányhasználat szerepelt. Hüm. Miért ne? Az eredmény 12 shield cast jobb kézzel, 13 kg-os buzogánnyal. Ez szerintem új egyéni csúcs. A másik nagy sikerélmény. Igaz csak részben -a fej résznél még oda kell nyúlnom a másik kézzel a buzogányhoz- de megy a TBF mills gyakorlat 13 kg-os buzogánnyal bal és jobb kézzel is. (Pihentebben, edzés elején....)
Az utolsó elemet most is a fekvőtámasz variációk és hídtartás jelentette.
Zárásként black lever rúdon és brettzel nyújtás.

Oroszok. Könyörgöm miért? Miért? :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...