2012. május 2., szerda

2012 huszonegyedik lovasíjász edzése, fellobbant a tűz

Kedd:
Reggel kb. 2 km futás. 
A nap nagy részében gallyak, ágak aprítása.
Délután lovasíjászat. Sajnos mostanság mélyponton vagyok. Eszembe jutott pár ötlet, mi okozhatja a problémát.
Az első három futam nem ment jól. 
A 4. futamban aztán megtört a jég. 7 ből 7 vessző talált, Ebből 6 nem kicsit ott volt. Hihetetlenül megörültem neki! Végre! "Ami egyszer sikerült sikerülhet többször is!" Bennem van a hiba. Technikai hiányosság.
A következő futamokban 8-kat lőttem ki könnyen. A találatok azonban messze elmaradtak a 4. futamétól.
A 9. futam jól indult de az utolsó szakasznál megjelentek a kecskék a pályán és Gusztáv elkanyarodott. Még a vesszőgyűjtés előtt kis kecsketerelésbe kezdtem.
A 10. futam nagyon jó volt. Viszont a 4. futamtól elmaradt.
Az utolsó kettő futam átlagosan ment.
Zárásként legeltünk. :)
A 4. futam eredménye nagyon feldobott. Még 11 kor sem tudtam elaludni. Szombatonként ha nem jutok ki a lóhoz nagy mennyiségű talajíjászat lesz. Most pihennem kellene a teljesítményem növeléséhez. Azonban minduntalan azon veszem észre magamat a pályán vagyok töltök, lövök. A túlvilágon is lovasíjászni fogok.
(Az edzés után ellenőriztem a felszerelésemet... Az íj alsó karjában deformitás figyelhető meg. A közeljövőben le kell cserélni. Egy régi vesszőm pedig kuka.)

Szerda: 
Fáradt vagyok de nem érzem. Mintha az alkarom is zsibogna de nem érzem -csak ha nagyon figyelek.
Inkább meghúztam a gyeplőt. Nem vágtázunk.
Katonai kinyomás 3x3 ismétlés.
13 kg-os buzogánnyal fej körüli körzés: 3x3 ismétlés.
Fekvőtámasz variációk és hídtartás.
Befőttes gumi ujjak köré....

 70 évesen is vasember

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...