2012. május 4., péntek

2012 huszonkettedik lovasíjász edzése, tűzben égek

A 6. futamra éreztem rá az új technikai elemre. Ezután -egyszer- 7 ből 6 és 8 ból 5 ök találtak. (Eléggé ott voltak a vesszők.) A legtávolabbi hátra lövésem van a legmesszebb a céltól. De nem vészes. Hamarosan beljebb húzom. Természetesen az a cél minden vessző a tábla közepén legyen. 
Hihetetlenül élvezem. Nagyon nagy tempóról van szó. Minden pillanat óriási élmény! Ismét megnézte néhány futamomat pár munkás. 
Utána bal kézzel lőttem párat- kb. húsz percen át. Jött Klári. Kérdi jól számolja, hogy 8 kat lövök ki. Gratulált. (Majd ha stabilan  mind a 8 benn van középen nem csak 5 akkor lehet....)
Hazafelé -késő este- hatalmas villámok cikáztak az égen. 
A húzásomon kell gyorsítani. Akkor 9 vesszőt bele tudok tenni egy futamba. Vagy a középső szektorban jobban fel kell pörögnöm és 3 kell ott kilőni.
Ma pihenek. SMR system viszont lesz. Az alkar jó sok törődést fog kapni. Éppenséggel nem érzem úgy magam, mint akin tank ment át de a fogásom... Valamint ismét lesz ez a befőttes gumi ujjak köré gyakorlat.
Holnap talajíjászat. Jó lenne még több vessző. Megpróbálnék 12  hozzáfogni és úgy gyakorolni talajon,
Keddre tervezek egy kihívást. Meglátjuk. ha jó idő lesz akkor a lovasíjászat kerül első helyre. Az pedig tolódik, más időpontra kerül. Régen rossz idő esetén azt írtam, elhozta  pihenést. Nem hoz pihenést. Ekkor külön fejlesztem tovább a lovaglásom és az íjászatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...