2012. június 27., szerda

2012 harmincötödik lovasíjász edzése; szerda

Kedd:
Fáradtan kezdtem neki a lovasíjászatnak. 9 vesszőket lőttem ki. Nagyon sokszor alá lőttem. Vessző keresés, gyűjtés szempontjából nekem ideális. A legjobb futamban 9 ből 7 talált. Remélhetőleg hamarosan minden vessző benn lesz és csak az lesz a különbség, hogy a külső kör, a középső vagy a legbelső kör. Kb. a 7 . futamban Gusztáv a pálya elején nagyon megijedt. Rendkívül tempós futam következett. 7 vessző ment ki, minden pillanatát élveztem. Az edzés végére elég kipihent lettem.
Szerda:
A fáradtság reggel "kicsit" ismét jelentkezett.
Olyan 900 m úsztam. Lehet ez volt az utolsó úszás edzés a Balaton átúszás előtt. Most itt írhatnék pár ha mondatot. Annyi a lényeg nekem a július ok. Ha augusztusra tolják akkor nem fogok tudni részt venni. Reméljük a legjobbakat,
Délután talajíjászat, főleg bal kézzel. Itt is lejjebb veszem a terhelést.

Utólag:
A lovasterápia egyensúlyfejlesztő hatásának vizsgálata ( Biomechanica Hungarica, II. évfolyam, 1. szám)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...