2012. június 25., hétfő

Talajíjászathoz szól a harang, borús-esős időben kettlebellezés


Délben 9 lövés jobbal, 36 lövés ballal. Ez utóbbi már úgy kellett, mint egy falat kenyér.

Késő délután a régi alapot hajtottam végre. Viszont a könyökrejövetelek száma mindig egy maradt, Kettő alkalommal a kettes létrafokig egyben hajtottam végre- jobb és bal kéznél is. Összesen három kört hajtottam végre. Most is 24 kg-ot használtam.

A következő kettlebell edzésekre -ebben a sorrendben- az alábbi variációkat tervezem a régi alapra:
- új alap. A 9 ism. húzódzkodás kimarad. A 3 és a 6 húzódzkodás viszont 10 kg-al fog történni.
- régi alap 5 darab hármas létra.
-új alapra egy variáció. A TGU végén dupla súllyal szakítás és lökés-ezt csak az első létrafoknál fogom használni. Majd egyik letétele ... A többi nem változik.
- Valamint az első és a második létrafoknál be fog jönni a 32 kg- új alap, de a húzódzkodás súly nélkül.
Szóval ez a hármas létra jó sokáig meglesz még. Egyenlőre nem tervezem a 4-es létra bevezetését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...