2012. június 23., szombat

2012, harmincnegyedik lovasíjász edzése

Délutánra nagyon sokat szikkadt a pálya. A középső kb. 60 m tudtam használni. 6 vesszőket lőttem ki. Jó, hogy erőltettem a 9-ket. Most a 6-ok nagyon lazán mentek ki és 1-2 futamot leszámítva igen jól találtam. A 100 % találat viszont most elmaradt.
Előreláthatólag kb. 60 lovasíjász edzés lesz az évben. Ezt követi kb. ugyanennyi tereplovaglás -amikor is nem jó a pálya.
 
Ma bőséges reggeli után úgy döntöttem pihenni fogok. Jó pár órán keresztül a kompressziós cuccot fogom viselni- segít a regenerációban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...