2012. augusztus 11., szombat

2012 negyvenhatodik lovasíjász edzése és szombat

Péntek:
Gusztáv 7 futamon keresztül rosszul ment. Bakolás és hirtelen sebességváltás - egyszer a pályáról is lementünk. Utolsó 3 futamban tudtam gyakorolni. Kettőször ment ki 9 vessző- mind a kettő esetben kettő vessző nagyon elment. Az egyik nem is lett meg. Ezt a 9 vesszős szintet még nem szereztem meg eléggé. 1 hét kihagyás és máris alig tudok kilőni 9-et. A 8 már stabilabb. Ott jöhet egy hét pihenő. Nem látszik meg ennyire.
Az ellőt vesszőt egyenlőre nem pótolom. Egyre gyakrabban gondolok arra, be szeretném fejezni. Máskor meg tovább akarom folytatni. Idővel kiforrja magát...
Szombat:
Fekvőtámasz és fekvőtámasz variációk. Fekvőtámaszból 36 ismétlés, egyik fekvőtámasz variációból 18 ism..
Délután még bal kezes talajíjászat lesz. 

Ebben az évben régi álmaimat valósítottam meg. 100 futamot lovasíjásztam, átúsztam a Balatont.
2013 inkább pihenéses évnek szeretném. Balaton átúszáson, kis evezés túrán és némi hegyekben való csavargáson kívül  mást nem tervezek. Jó lenne a hegyekbe gyakrabban eljutni.
1 hónapos gyógynövény kúrát kezdtem el. Galagonya -keringési rendszer egészségéért, és mezei zsurlót - az ízületekért - fogyasztok teaként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...