2012. augusztus 3., péntek

2012, negyvenötödik lovasíjász edzése

A reggeli futásból séta lett. Nem tudtam rávenni magam, jobbnak éreztem így.
Délután lovasíjász jött. A habtestemnek nagyon jólesett. A "hab" lelkem viszont kicsit belefáradt. 
A könyököm bírta. Igyekeztem minél később betölteni a vesszőket. Főleg a kisujjnál lévő vesszőkre figyeltem. Ők terhelik meg legjobban az alkaromat.
A kocsihoz menet kérdezte az egyik munkás -ugye építkezés van a tanyán- hogy ment? A választ más is érdeklődve figyelte.
8 ból 5, 9 ből 6. (Egy futam volt katasztrófa. Ott 8 ból 3 talált. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...