2012. szeptember 13., csütörtök

2012 ötvenhetedik lovasíjász edzése

Elég komolyan igénybe vesz. Nem is erőltetem a súlyokat.
Fáradtan kezdtem neki. Azért Gusztávnak is mintha lett volna egy-kettő nagy sóhaja. 
Az első négy futam átlagosan ment. 8-ból 4 (2 db), 8-ból 5 (2 db) találat. Ebben a sorrendben.
Az ötödik futamban már jól éreztem magam. A 8-ik futamig 8-ból hatok találtak - bár a 7. és 8. futamban egy-egy találatot inkább nem adok meg magamnak. Az utolsó kettő futamban 9-et lőttem ki. Elsőnek csak 4 találat jött össze a 9-ból. Utána viszont 6 találattal sikerült zárnom a mai edzést. Most 94-92 méteren sikerült kilőnöm a 9-et. Egyrészt gyorsultam, másrészt Gusztáv lassabban ment. (A 9 vessző hozzáfogása meglepően gond nélkül ment és most nem jelentkezett sem ujj, sem könyökfájdalom utána.)
Még szerdán sikerült 12 vesszőt hozzáfognom az íjhoz. Minden ujjam tiltakozott ellene. Még "szárazon" gyakorlom. Utána jönnek a talajíjászatok. Ott ugrik először a majom a vízbe. Ha ott megállja a helyét, lovasíjászatnál már nagy gond nem lesz. 
Holnap remélhetőleg kitart az idő és ismét lovasíjászok. Be szép napok. Ilyenkor eszemben sincs abbahagyni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...