2012. szeptember 12., szerda

2012 ötvenhatodik lovasíjász edzése

Ma ismét sikerült kijutni a tanyára. Bár most se volt 30 percnél több időm. Szóval hajtás pajtás címen futott a játék. Azért nagyon látszódik, hogy az előző napokban is lovasíjásztam. 7 futamot mentem. Ebből egyszer volt 4 találatom, kettő 6-os találat, egy hetes, a többi pedig ötös találat lett 8-ból. 
Hiába a rendszeresség nagy úr. Plusz ésszerű edzés, jó alapok...
Egyenlőre a 9 vesszőt nem erőltetem. Még nem elég erősek az ujjaim hozzá -utána fáj a könyököm....Talán hetente egyszer fog rá kerülni sor. Ma viszont kivétel lesz. Tamásnál előkerültek kettő évvel ezelőtt ellőtt vesszőim is - említette már máskor is hogy vannak nála vesszőim de aztán mégse jutottunk el megnézni....  Így most 14 vesszőm van. Jihá! Délután bal kezes talajíjászatot tervezek és "brainstromingot". Hogyan fogok tudni 12 vesszőt az íjhoz? (Teljesen más módon lövök , mint Kassai. Más edzésmódszereket alakítottam ki ... )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...