2012. szeptember 12., szerda

2012 ötvenötödik lovasíjász edzése, kedd

A hétfői "úri-muri" komoly izomlázat hozott kedd reggelre. Ózd, Hókuszpókusz és Gandalf együttes erővel nem tudott volna ilyen izomlázat varázsolni a karomba és a felső hátamba. ( Nah jó. Ebben nem vagyok 100 %-ig biztos.)
2 km-t futottam reggel. A tempómat jól mutatja, hogy a helyi nagymama klub megelőzött. Természetesen csak vicceltem ,de tényleg lassan ment. Utána viszont már jól éreztem magam.
Jött volna a bal kezes talajíjászat ha nem hagyom a tanyán a felszerelést, előző nap. Vállon is veregettem magam és beírtam egy piros pontot. Ez kimaradt.
Délután 20-25 percem volt lovasíjászni. Jól meghajtottam magunkat. Összességében jól ment. 8-as találataim is voltak -egyet nem adok meg magamnak, az "csak" 6-os találat. Kb. 7-9 futam jött össze.
Este kölcsönkaptam egy 28 kg-os kettlebellt. Nagyon remélem, hogy a 24 óra során sikerülni fog a tápanyag utánpótlás. Hihetetlenül jól állok a katonai kinyomásban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...