2012. szeptember 11., kedd

Tea ajánlás, yerba guarana mate

Úgy egy évvel ezelőtt találkoztam ezzel a teával a Carpe Diem teaház oldalán. A leírás meggyőzött. Így az olvasást rendelés követte. Nem bántam meg. Nekem sokkal jobban bejött, mint a ginseng -amit annyian dicsérnek. Legfőképp a nagy megterheléssel járó napokon szoktam használni. Extrém nehéz napon mézet is teszek bele. Az elkészítésnél arra kell figyelni, hogy a felforrt teavizet meg kell várni míg visszahűl 70 fokra. Ez körülbelül 7 perc. Így nem csapódnak ki az értékes tápanyagok. (A fekete és a zöld tea készítésénél nincs gond a 100 fokkal...)
Amióta a koffeinadót bevezették sok energiaital gyártó a termékeiben a koffein helyett guaranát alkalmaz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...