2012. szeptember 10., hétfő

2012, ötvennegyedik lovasíjász edzése, Lusta Sassal avagy Gusztávval

A lovasíjászat ismét más dimenzióba röpített -szerintem a lovammal együtt. Kicsit mérgelődtem a találatok miatt. Kettő órával a lovasíjászat után jutott eszembe, nem is ment ez olyan rosszul hisz ma teljesítettem 5 darab 5-ös létrát 24 kg-al. Nagyon sok futamot hátralövéssel hoztam fel az átlagos szintre - 8 ból 4-5 találat. (talán egyszer 3-as találat jött össze.) Az oldalra lövés stabil, mint a Himalája. Ott a cél a vesszőket még inkább középpontba hozni -végül is mindenütt ez a cél. :)

Az edzés előtt kipróbáltam az Isostar long endurance termékét. Mivel narancsos ízesítésűt vettem gondoltam narancsszínű lesz. Ezzel szemben az íz narancsos, a kinézet viszont piros. Vérnarancs?  
Végigmentem az izotóniás ital történelmen. Először házi készítésűt alkalmaztam - elsőnek a dupla 16 kg-al való szakításnál ,ahol 500 ismétlést hajtottam végre, igen jól teljesített. Ekkor került a középpontba. Utána jött az alkoholmentes sör. Szintén jól muzsikált. (Triatlonistáktól tanultam .... ) Most pedig itt egy XXI. századi különböző szénhidrátokat, vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmazó vérprofi termék. Így elsőre nagyon jónak tűnik, de ez igazán hosszútávon derül majd ki. Gyomorprobléma nincs - igaz még csak fél litert próbáltam ki. Oldhatóság tökéletes. Ami kicsit bosszantott az a mérőkanál és a magyar felirat hiánya. A mérőkanalat lehet megtalálom -bár erre sok esély nincs, mivel a dobozon szép kanalas ábrák vannak, kiskanál, nagykanál.
Utólagos kiegészítés: Izotóniás italt minimum 1 órás tevékenységnél érdemes használni. 

Bándi András: Csak a győzelem fontos könyvében közli azt a gyógynövényes teakeveréket amit állítólag az 1980-as években a magyar súlyemelő válogatott használt regeneráció céljából. Ezt a szellemet követve kezd kialakulni egy gyógynövénytea keverék ami támogathatja a kettlebell végzett ballisztikus gyakorlatok végrehajtását. Pontos arányok még nincsenek. Illetve van elem amit, holnaptól fogok kipróbálni -palástfű, pásztortáska.  Majd később megpróbálom egyben, egyenlőre külön-külön nézem meg őket. Nem fejtem ki őket részletesen. Akit érdekel nézzen utána.
Galagonya - szív, keringési rendszer ...
Mezei zsurló - ízületek
Csalán - szinte mindenre jó.
Palástfű és pásztortáska -izmokra, kötőszövetekre jó hatással van. (Menstruációs problémáknál is ajánlják. Uraim! Ha nem jön meg, akkor tessék mindenképp kipróbálni! )
Parlagfű. (Állítólag jó hatással van a teljesítményre. Most is van egy újságom amiben egy cikk ezzel foglalkozik.)
Valamint tennék bele olyan gyógynövényt ami erősíti az immunrendszert. Például csipkebogyó -magas C vitamin tartalom... A tudomány jelenlegi állása alapján az edzés csökkenti az ellenálló képességet.... (Illetve olvasni lehet erről.)

Holnap futás, balkezes talajíjászat és lovasíjászat a menü. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...