2012. október 31., szerda

Brutal Challenge, második készülődés

Nagyon élvezem. Jól esik, felüdülés.
Ma tartottam a könnyű napot. 
Vasárnaphoz képest már sokkalta jobban ment. Elemeléshez és guggoláshoz már most tudtam volna tenni - hétfőn terveztem plusz 5 kg-os lépést, ez azonban pénteken lesz. A többihez keményebb dió lesz. A fekvenyomásnál kicsit még imbolyog a rúd. 
Kaptam jó tanácsokat is -tényleg- viszont tartom magam az edzőm utasításához.  
Csak nagyjából emlékszek a súlyokra. 
Maga az edzés rész:
Guggolás 70 kg  2x6 ism.. 
Fekvenyomás 40 kg 2x 6 ism..
Elemelés 70 kg 2x6 ism..
Mellről nyomás 30 kg 2x6 ism..
Bicepsz 27 kg 2x6 ism.. 
1 perces pihenőket próbáltam tartani. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...