2012. november 7., szerda

Brutal challenge, ötödik készülődés

Időrendben.
Keddi lovaglás:
Gusztáv ment, mint az orosz katona Voronyezsnél. Jó párszor igen nehézen tudtam megállítani. 
Brutal challenge, ötödik készülődés:
A mai nap fő célkitűzése a 80 kg os súlyba 2x6 ism. guggolás volt. Ez sikerült -viszonylag könnyen. Nagyon örülök neki.
Fekvenyomás 35 kg-al: 3x6 ism. vagy 4x6 ism..
Elemelés: Itt érződött mennyire fáradt a lábam és a derekam. 70 kg-ba  6 ismétlés. Nem erőltettem. A mai nap nem erről a gyakorlatról szólt.
Katonai kinyomás ülve: Itt megpróbáltam a 35 kg-ot. Háttámla nélkül edzek itt, brutalon viszont lesz. Ami nagy könnyebbség. 2x2 ismétlés ment bele.
Bicepsz:  Meglepetésemre 32 kg-al 6 ismétlés ment. Bicepsz gyakorlatnál már nagyobb súlyt mozgatok meg, mint katonai kinyomásnál.

Guggolásnál 10 kg-ra vagyok a céltól.
Fekvenyomásnál 65 kg a cél. Pénteken jön az 50 kg-al 2x6 ismétlés.
Elemelés: 105 kg a cél. Meglesz. Van itt is tartalék bőven.
Katonai kinyomás 40 kg a cél. Ez kicsit csikorgósan de behúzom.
Bicepsz: 32 kg vagy 37 kg a cél. Szóval itt végül is megvan.
Összesen 12 edzés van még hátra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...