2012. december 17., hétfő

Hétfő, kettlebell

(Megjegyzésem a képhez: Mit nekünk fehérje turmix edzés után. Sört ide!)

SMR system: vádli, belső comb, fenék, hát, tricepsz (jobb kezem tricepszét alig tudtam rátenni a hengerre, nem, hogy hengerezni.)
Átmozgatás.
Katonai nyomás, alacsony volumen:
A szombati napot még érzem magamban. Hiányzott a múlt heti átütőerő, valamint lemaradt a bemelegítés. Az ilyenkor előforduló tipikus eset, második és a harmadik sorozatban jobban teljesítettem.
Első sorozatban egyszer ment ki a dupla 24. Második, harmadik sorozatban kettőször, harmadik ismétlés kis láblökéses nyomás.
Súly fej fölötti tartásban guggolás:
2x16 kg 3x5 ism.. Nagyon jól ment. Ment volna több sorozat is. 
Húzódzkodás:
Övön 16 kg: 3-2-2-1. Igaz az ismétlésszám ugyanaz, mint múlt héten,de a minőség nagyon sokat javult. Jiháááá! Nagyon örülök neki! A héten még marad ez, aztán jövőhéten feljebb lépek. Súlyváltás 5-4-4-3 nál fog megtörténni. 
Pakolás:
2x24 kg tartóban -GS most is. 2 x 1 perc 30 s pihenővel. Igen komolyan igénybe vette az alkaromat. Már a kezdéskor sem volt friss. Ezért is maradt el tegnap az íjászat.
Szombaton délután még löktem párat dupla 24 kg-al. Csak pár ismétlést. Soha ennyire még nem pihentem ki magam tartóban.
2x24 kg farmer tartás. 2x30 s 30 s pihenővel.

Nyújtás és alkar hengerezés.

Múlt héten szünetelt a D3 vitamin. E héten 500 NE menyiségben visszatér. Jövőhéttől -3 héten át- napi 500 NE mennyiség lesz.

Úgy néz ki a héten és jövőhéten is elcsúszik az edzés... Nem örülök neki -mivel kicsit pöcre ki van számítva-  de legalább nem lesz kihagyás. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...