2012. december 15., szombat

Szombat, variációs nap



Csütörtök:
Amikor a tanyára értem a kocsi hőmérője -8 fokot mutatott.
Csikorgott a lábunk alatt a hó.

A pénteki nap edzése szombatra került.
SMR system: váll, vádli, fenék, belső comb, hát.
Átmozgatás.
Katonai nyomás:
Hordó:3x3 ism. 3 perces pihenőkkel.
Nagyon nehéznek éreztem. Az első sorozat még csak-csak. A második sorozatnál minden ismétlés után leesett a tartóból. A harmadik ism. nem ment ki. Negyedjére pedig nem tudtam felvenni -szerintem csúnyán megszaporodtak benne a papucsállatkák -vízzel van feltöltve... Harmadik sorozatra összeszedtem magam. Szép 3 ismétléssel fejeztem be ezt a gyakorlatot.
Mászás:
Először a hegymászó kötelet átvetettem a húzódzkodón. Térdeplésből indultam és aztán jött a meglepetés. Nem tudtam felmászni -igaz elég vékony a kötél. 3 kísérlet után hagytam. A fogásomnak még erősödni kell.
Aztán a húzódzkodó rúd és a gerendák között mászkáltam. 3 kört tettem meg ebből is.
Buzogány:
Aztán elővettem a 13 kg-os buzogányomat. 3x7 ism. fej körüli körzés. Bal kéznél inkább billentések voltak. Utolsó sorozatban jobb kézzel segíteni kellett. Itt rájöttem, hogy ez az utolsó három gyakorlat jobban le fogja amortizálni a fogásom, mint gondoltam. 
Szakítás:
24 kg: 10 ism. jobbra, 10 ism. balra letétel nélkül. 2 kör, 30 s pihenővel. Nem így terveztem. Alkar....
Brettzel nyújtás.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...