2012. december 12., szerda

Szerda, kettlebell

SMR system: vádli, belső comb, fenék, hát.
Átmozgatás.
Bemelegítés:
16 kg 10 swing
24 kg 10 swing
2x16 kg 10 swing
Katonai nyomás, magas volumen:
2x16 kg: 5x10 ismétlés. 1-2 perces pihenőkkel. 
Húzódzkodás:
16 kg: 3-2-2-1. Tehát a hétfőit ismételtem meg. Sokkalta jobban ment, de a minőséget még csiszolni kell.
Guggolás, súly fej fölött:
2x16 kg 3x3. 3 perces pihenőkkel. Az előzmények miatt nehezen ment.
Pakolás:
2x24 kg tartóban tartás 4x30 s, 30 s pihenőkkel. Nehezen ment a felvétel, de utána elég könnyen tudtam tartani. Most is GS stílusban tartottam. 
2x24 kg farmer tartás: 2x1 perc, 30 s pihenővel.
Alkar hengerezés.
Edzés után a következő étkezés jött be:
2 evőkanál lenmag, 1 evőkanál szezámmag. 1 főtt tojás, 1 szelet kenyér. Plusz a szokásos edzés végi kis teázás.

Cikk ajánló:
Naturál testépítés. Ezt a hazugságvizsgálatot más sportágakban is be kellene vezetni.
Izomfejlesztő fehérjét találtak. Űrutazásokhoz is jó lesz.... Az viszont, hogy mozgás nélkül fejlődjön az izmom. Ebből nem kérek. Biztos előbb-utóbb sportolóknál is fogják használni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...