2012. december 11., kedd

Lovaglás, íjászat

A tanyára bevezető útra az első keréknyomokat én hagytam az autómmal. A patamosón lévő hóba az első mélyedést a borjúkötelem vágta.... Remélem a többiek is kijárnak.
A bánya fölötti dombra mentem ki. Úgy néz ki az őrbódét és a kutyákat elvitték. 
Fenn a dombon nagyon sok vaddisznótúrást lehetett látni. Azonban még egyel sem találkoztunk.
Utána talajíjásztam. Minden lövés után visszavettem a kesztyűt. Többet nem lövök a tanyán. Ismét egy vessző tönkrement - konkrétan belelőttem. Jobbal 9, ballal 18 lövést adtam le.

Dokumentum film ajánló:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...