2012. december 22., szombat

Szombat, variációs nap


Körülbelül 30 percen át nézelődtem a neten mire megjött a kedvem a mai edzéshez.
SMR system: vádli, belső comb, fenék, felső hát. Utóbbira -az átmozgatás után- még egyszer visszamentem.
Átmozgatás.
Bemelegítés:
16 kg 10 swing
24 kg 10 swing
2x16 kg 10 swing
Katonai nyomás, hordó:
3x3 ism.. Szépen, stabilan ment. A második sorozatban a hónaljig csorgott a víz belőle. Örültem neki. Anno a vízbe sósavat tettem, az evolúció beindulásának késleltetése céljából.... Harmadik sorozat előtt szereltem. Egyenlőre megfelel ez a féle tömítés a beöntő nyíláson.
Mászás:
Ismét megpróbáltam a kötélen felmászni. Még nem megy,
2 kört egyben letudtam a gerendák és húzódzkodó rúd közötti mászás során. Jól ment! Fényévekkel jobban, mint múlt héten.
Buzogány:
13 kg-os buzogánnyal fej körüli körzés: 1x10 ism.. Hagytam. Nem ment jól.
Szakítás:
A legutóbbi ilyen típusú edzéshez képest most az alkarom nem volt annyira fáradt.
24 kg: 10 ism. jobbra balra, minimális letétellel a kézcserénél x 2 kör. Legutóbb komoly oxigén adósságba kerültem, most viszont szinte semmi. Ellenben az alkaromat nagyon megéreztem. 
Mire végeztem elkészült a főtt tojás és a yerba guarana mate tea is célegyenesbe fordult.

Boldog karácsonyt!

(Vasárnap még lesz egy talajíjászat edzésem. Hétfőn pedig jön a kettlebell edzés.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...