2013. április 8., hétfő

Olimpiai súlyemelés 6

Nagyon jó erőben érzem magam!
Elég könnyen mentek a gyakorlatok, azonban a technikával rendesen küzdök továbbra is. Még egy-kettő - kettlebellnél is hasznos- tanácsot kaptam. Így elkezdtem ezekre figyelni, viszont akkor a többire nem tudtam. Mint az első lovasíjász futamoknál. Odafigyeltem a lóra, nem ment az íjászat. Odafigyeltem az íjászatra, nem ment a lovaglás. 
Az edzőm azt mondja most már önállóan is gyakorolhatok. Egyenlőre eljárok - se rudam, se tárcsáim nincsenek- és később is néha-néha elnézek a javításokért. Nagyim felajánlotta az egyik szobáját használatra. Mivel nagyot hall igazán nem fogja zavarni a leejtések -bár most még hangtalan vagyok, mint egy Lopakodó... Másrészt érdekes lesz a katolikus rádióra edzeni. Mondjuk kettő Miatyánk a pihenő a sorozatok között. ( Legutóbb elég érdekes hirdetést hallottam benne. Valami lelkigyakorlat vagy hasonló tábort reklámoztak. A következő mondatokat mondták férfiak: 14 éven felüli fiúkat várunk, ha szeretnél velünk lenni 2 napon át, ha szeretnél velünk imádkozni.... Hümmm mondom.)
Aki csak tudja próbálja ki a súlyemelést. Gyönyörű egységben van a mobilitás, stabilitás, gyorsaság és max erő. Eddig ez a fajta mozgás dobta meg legjobban a teljesítményem - tapasztalatból mondom nem azért, mert újfajta mozgás. Egy ideális világban a következő mozgásformákat tenném mellé keresztedzésnek -ezek beváltak nekem: kenuzás, magashegyi túra, lovaglás, íjászat, lovasíjászat és kettlebell. El is lennék velük egész nap.
Ma elkezdődött a súlyemelő EB.

Utólag: Hasznos oldal az eb követéséhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...