2013. augusztus 30., péntek

2013 brutal challenge jelentkezés és hírek a nagyvilágból

A napokban kihirdetésre került az idei Brutal Challenge időpontja. Idén ismét jelentkeztem, mivel tavaly nem jöttek össze a dolgok. Azonban most nem akarom annyira elvenni a hangsúlyt a kettlebellről. Úgy tervezem októbertől lesz rudas edzés. Kedden és csütörtökön. Csak akkor tudok reálisan beszélni a felkészültségemről. A jelenlegi forma alapján azt mondom nem lesz gond -a 100-110 kg-os gumit forgatom, 2x48 kg-al sétálgatok.... A bronz kategória a cél.

A szerdai edzés komoly izomlázat hozott. Ma reggelre az eddigieket megkoronázva az alsó háti izomzatban is izomláz jelentkezett. Pedig csütörtökön nem sok mindent mocorogtam. Egyrészt ezek miatt másrészt, mert nem sok erőt éreztem magam jelentősen visszavettem a terhelést. Később kiderült többszörösen jó döntést hoztam. Ugyanis edzés után még fizikai munkára került sor. (Apám 59 évesen is elképesztően jó tempóban lapátol....)
Átmozgatás.
Katonai nyomás 2x5 ismétlés 16 kg-al.
Lökés: 2x16 kg 5 ismétlés. 
Szakítás: 5-5 ismétlés 16 kg-al.
A pénteki napon majd valamikortól olimpiai súlyemelés lesz. Úgy sokkalta jobb lesz.... 
Holnap 12 óra kettlebellezés a tanítványokkal.

Pár hírt szeretnék megosztani a nagyvilágból:
Kicsit megdöbbentő ez a cikk. Én elmentem lájkot venni fél pénzzel.
Ez a hír pedig végképp: Kihirdették a Team Usa vs. Team International keretét. Laci nincs benne!
Reméljük nem ez lesz a jövő! Mozgás nélkül izmosít a kísérleti gyógyszer.
Ez a cikk ismét rávilágít a doppingellenőrzés körüli problémákra. Régebbi bejegyzésem ebben a témában. Az egyik testépítő szervezetnél hazugságvizsgálat van. Szerintem is ez jobb megoldás lennne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...