2013. augusztus 28., szerda

Kedd és szerda

Kedd:
Dupla 32 kg-al 3 db 3-as létra felvétel és guggolás. Most is minden létrafoknál egy felvételt hajtottam végre és a 3-as létrát egyben letudtam. Létrák között kb. 3 perceket pihentem.
Szerda:
Nem sok nyomot hagyott a tegnapi nehéz guggolás. Örültem neki.
SMR system, nyújtás, átmozgatás
Katonai nyomás:
2x16 kg: Sajnos ezt elfelejtettem, vagy kettőször vagy háromszor 10 ismétlés. Az utolsó sorozatban pedig 8 vagy 7 ismétlés jött össze. Sorozatok között 1 perceket pihentem.
Húzódzkodás:
8 kg: 4x8 ismétlés 1 perces pihenőkkel. Itt-ott lábbal lendítettem.
Lökés:
2x24 kg: 3x10 ismétlés 3 perces pihenőkkel. Nagyon örültem ennek is.
Szakítás:
Ez nem úgy sikerült, mint terveztem- kicsit elfogytam. Azonban nem bánkódok miatta. Nagyon jó kis edzés lett a mai.
32 kg 8 ismétlés jobbra-balra.
GHD pad szerűség: 5 ismétlés.
Hídtartás: fél perc feszítéssel.
Nyújtás.
Huj,huj, hajrá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...