2013. augusztus 26., hétfő

Alkar, parajdi kb óra fénykép

Parajd, első KB oktatás. (A kép ne tévesszen meg senkit. Többen kettlebelleznek ott...)

SMR system, átmozgatás
Katonai nyomás:
16 kg 5 ism., 24 kg 5 ism., 32 kg 3x4 ismétlés. Nagyon jól ment. 32 kg-al az eddigi legszebb ismétlések jöttek össze. Később azonban kicsit lábbal is be kellett segíteni.
Húzódzkodás:
Saját testsúly 5, 8 kg 5, 16 kg 3, 24 kg 3x4 ismétlés. Elég nehezen ment.
A pénteki és szombati edzés hatására eléggé éreztem az alkarom. Így tegnap hengereztem, nyújtottam és krémeztem. Ma úgy nézett ki rendben. Azonban a húzódzkodásnál kiderült, hogy még nem teljesen friss. Nincs szó sérülésről, csupán nagyon fáradt.
Felvétel és lökés:
2x24 kg: 2x6 ismétlés. Ekkora kicsit elfáradtam, plusz az alkaromat is kímélni akartam.
Szakítás:
24 kg 7 ismétlés jobbra-balra.
GHD pad szerűség: 5 ismétlés. 
Döntött törzsű evezés kitörésben: 16 kg 8, 24 kg 8 ismétlés.
Tolódzkodás: Saját testsúly 8 , 8 kg 2x8 ismétlés.
Nyújtás.
(Itt már elég őszies idő van. Pár nap és naptárilag is vége a nyárnak. Nem örülök neki.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...