2013. augusztus 23., péntek

Felépülve

Szerda délután kis betegség kapott el. Csütörtökön már jobban éreztem magam....
Péntek:
Délelőtt fizikai munka.
SMR system, átmozgatás
Függeszkedve mászás: 5x1 nagy kör. Sorozatok között 1 perceket pihentem.
Hordó nyomás: 3x3 ism. 3 perces pihenőkkel.
Lökés, 2x24 kg: 7x8 ism. 2-3 perces pihenőkkel.
Szakítás, 24 kg: 3x10 ism. jobbra-balra. Amikor mind a kettő oldalt végeztem 1 perc pihenő következett. Ezen gyakorlat kezdésekor már nem sok fogáserőm maradt.
Nyújtás.
Huj,huj, hajrá!
Nagyon vártam ezt az edzést és nagyon élveztem.

The 20 set. Nagyon komoly és szép kivitelezésű kézenállás gyakorlatsor.
Device-You think you know (A Disturbed frontemberének szólóalbumáról. Én se értem, miért készített szólóalbumot. Ez a zene ugyanolyan, mint a Disturbed. Noh de élvezzük.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...