2013. augusztus 19., hétfő

Hétfő

Oroszország szememmel blogból

Nehezen rázódok vissza. A zene ismét segített. Jelen esetben az Avenged Sevenfold új száma a Hail to the king.

SMR system, újfajta átmozgatás.
Katonai nyomás:
16 kg 5 ism., 24 kg 3 ism. (Itt már láttam ma nehezen fog menni. Csak kimaradt pár nap.), 32 kg 2x4 ismétlés 3 perces pihenővel. Nehezen ment. 
Húzódzkodás:
Saját testsúly 5 ism.. 16 kg 3 ism. (Itt már látszódott, hogy a négyek menni fognak a 24 kg-al. A kalandpark hatása. :)), 24 kg 2x4 ismétlés 3 perces pihenővel. Itt a fogásomat jól leharcoltam.
Lökés és felvétel:
Múlt héten írtam változtatni fogok pár dolgon a továbblépésért. Ma újabb változást eszközöltem. A lökés és szakítás edzésmódszerben. Ez majd később fog jobban kiteljesedni.
2x24 kg: 2x8 ism. 3 perces pihenőkkel.
Szakítás: 
24 kg: 2x10 ismétlés 1 perc pihenővel.
Nem fogom mindig írni. Szakításnál és lökésnél néha-néha megállítottam a súlyt -és később is meg fogom- tartóban illetve fent, hogy pihenjek kicsit.
Hídtartás: Fél perc, feszítéssel.
GHD pad szerűség: 10 ism..
Döntött törzsű evezés: 2x24 kg 2x8 ismétlés. 1 perc pihenővel. Jól ment.
Tolódzkodás: 10 ism.. Nagyon jól ment. Azonban nem volt kedvem a súlyokat elővenni. Inkább a következő sorozatban L tartásban -láb felemelve és kinyújtva- tolódzkodtam. Azonban így is könnyen ment csak a hasamat éreztem közben.
Már látom az aranygyökér tea zacskójának alját. Nekem semmilyen pozitív hatást nem adott. 
Nyújtás.
Huj, huj, hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...