2015. március 27., péntek

Március utolsó teljes hetének edzése

Strongman fb oldal


Basil Korolev orosz erősember, 80 fontos -36 kg- belleket tart 
a kisujjain

A legfőbb előrelépés a héten a fej fölötti tartásban guggolás gyakorlatban történt. 65 kg az új csúcs. 70 kg-ot jobbnak éreztem egyenlőre nem megpróbálni. Az egyik edzés végén kipróbáltam a vádlizást. 105 kg-nál és tíz könnyed ismétlést követően inkább megálltam . Aztán gyors keresgélés következet a neten hol is vagyok. Van olyan oldal ahol azt írják több száz kg-al vádlizott Arnold. Elhiszem. Majd a végrehajtásán kell valamit módosítani, mert nem lesz elég a súlyom.
A napokban új gyógynövénnyel kezdtem el kísérletezni -igen hosszú már a lista milyen gyógynövényeket próbáltam ki. Ez a macskakarom.

Nem ő az első ember aki 60 év felé kiváló eredményt ér el. 275 kg-al tarkón guggolás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, március 3. hét

4 perc alatt 169 fekvőtámasz. Végig szép a technika. Ezen a keleti strongman versenyen is előkerült a girya. David Shamey 11 felvétel és lök...